Intermarché spendeert de zomer met Didier

In de continuïteit van zijn nieuwe sociale mediastrategie die in 2017 werd opgezet, brachten Vanksen en Intermarché Didier tot leven. ‘Didier, l’expert du brasier’ is een interactieve chatbot ontwikkeld op Facebook Messenger die een nieuwe dimensie toevoegt aan de digitale strategie van het merk, door de nabijheid met zijn klanten te versterken.
In 2016 publiceerde Vanksen zijn studie « Les Chatbots : vers une démocratisation du conversationnel automatisé ? ». Twee jaar later kunnen ze Didier nu toevoegen aan de lijst met succesvolle ontwerpprojecten, dankzij een relevante en effectieve integratie binnen de marketingstrategie van Intermarché.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


